Dr n. med. Jakub Śliwa

Poniedziałek - piątek godz. 7:00-21:00
Sobota 7:00-15:00

• Okresowe badania ginekologiczne
  • Ginekologiczne badania ultrasonograficzne: dopochwowe i przezbrzuszne
  • Porady antykoncepcyjne (wybór metody antykoncepcyjnej)
  • Diagnostyka mikrobiologiczna (ocena biocenozy pochwy, odczyn pH wydzieliny pochwowej, wymazy bakteriologiczne z pochwy i szyjki macicy na posiew wraz z antybiogramem, diagnostyka w kierunku infekcji HPV - wirus ludzkiego brodawczaka, Chlamydia trachomatis oraz innych infekcji narządu płciowego)
  • Badania cytologiczne rozmazu z szyjki macicy
  • Diagnostyka kolposkopowa sromu i szyjki macicy
  • Porady i szczepienia ochronne przeciw HPV w ramach profilaktyki rozwoju raka szyjki macicy
  • Zakładanie i usuwanie standardowej wkładki wewnątrzmacicznej IUD oraz hormonalnego systemu Mirena i Jaydess
  • Diagnostyka i leczenie stanów zapalnych narządu płciowego (upławy pochwowe, zapalenia przydatków)
  • Diagnostyka i leczenie niepłodności małżeńskiej
  • Diagnostyka i leczenie objawów związanych z okresem przekwitania
  • Diagnostyka i leczenie endometriozy
  • Diagnostyka i leczenie zaburzeń statyki narządu płciowego (obniżenie i wypadanie ścian pochwy oraz macicy, poporodowe pęknięcia pochwy i krocza ­ pessary, leczenie operacyjne
  • Diagnostyka i leczenie nieprawidłowych krwawień macicznych (obfite miesiączki, krwawienia okresu przekwitania)
  • Diagnostyka i leczenie zmian rozrostowych narządu płciowego (guzy i torbiele jajników, mieśniaki macicy, rozrosty błony śluzowej trzonu macicy, torbiele i ropnie gruczołu Bartholina)
  • Diagnostyka i leczenie stanów przednowotworowych i nowotworów narządu płciowego
  • Histeroskopowa diagnostyka i leczenie nieprawidłowości wewnątrzmacicznych (HSC)
  • Laparoskopowa diagnostyka i leczenie chorób narządu płciowego i miednicy mniejszej
  • Leczenie operacyjne chorób narządu płciowego i miednicy mniejszej
  • Konsultacje przedszpitalne
  • Porady w zakresie profilaktyki i schorzeń gruczołów sutkowych